200+
60+
10+
Розвиток виробництва товарів з високою часткою доданої вартості є головним пріоритетом у створенні виробничої бази для нарощування обсягів органічної продукції та поліпшення структури українського органічного експорту в напрямі збільшення в ньому питомої ваги високотехнологічних товарів. Цей процес, хоча і потребуватиме значного обсягу інвестицій в оновлення технологій, у кінцевому результаті забезпечить зростання конкурентоспроможності української продукції на зовнішніх ринках в умовах постійно зростаючого попиту. Органічний бізнес в Україні активно сприяє розвитку сталої економічної системи, де економічне зростання залежить від доданої вартості.
Національний профіль на BIOFACH2021 представляють компанії, які :
35+ країн, в які Україна вже експортує органічну продукцію
80+ органічних продуктів, які вже експортуються з України
230+ компаній з усього світу вже імпортують українську органічну продукцію
Ринкова аналітика, ТОВ «Органік Стандарт», FIBL, ІЦ «Зелене Досьє»,
Конференція «Органічна переробка та торгівля 2020
Завдання органічного сектору в Україні – збільшення торгівлі українською органічною продукцією з доданою вартістю. Ринкова аналітика 2020 року в порівнянні з 2017 підтверджує потенціал та фіксує зростання органічного ринку:
На Українському національному профілі зібралися лідери експорту. Потужності компаній, які представляють експортний потенціал на BioFach2021
Ми забезпечуємо для експорту:
Ми пропонуємо органічним імпортерам :
Ми забезпечуємо в секторі органічних зернових та нішевих культур
Ми пропонуємо органічним імпортерам :
Ми пропонуємо на експорт (Уролія, ТОВ, Ванік Органік, ТОВ):
Ми готові експортувати в рік:
Наші медові потужності:
Біо-препарати за рік "БТУ- Центр", ТОВ
Країни Європейського Союзу займають на сьогодні ключові позиції для експорту органічної продукції,
проте і Україна відіграє для ЄС одну з лідируючих ролей в імпорті:
2 місце по імпорту української органічної продукції до ЄС (за обсягом)
77% всього органічного зерна, що імпортується до ЄС, має українське походження
32% органічної пшениці імпортується до ЄС з України
Україна займає в імпорті до ЄС:
1 місце для зернових, крім пшениці, рису (2. Туреччина, Молдова)
1 місце для зернових (2. Казахстан, 3. Туреччина)
2 друге місце для постачання органічних олійних культур (крім сої)
3 друге місце макухи (1. Китай, 2. Індія)
3 місце за постачанням органічних ягід та фруктів, не включаючи цитрусові та тропічні фрукти (1. Туреччина, 2. Аргентина)
4 місце по постачанню органічної сої (1. Того, 2. Китай, 3. Індія)
4 місце за постачанням органічних фруктових соків (1. Туреччина, 2. Мексика, 3. Марокко)
6 місце з постачання органічних овочів.
Ринкова аналітика,
FIBL
EU Аgricultural Market Briefs " EU imports of organic agri-food products.
Key developments in 2019"
Олена Корогод (Березовська)
Президент ГС «Органічна Україна»Олена Розум
Виконавчий директор ГС «Органічна Україна»Олександр Сокрута
Джуніор експорт менеджер ГС "Органічна Україна"Альона Мамонтова
Менеджер з комунікацій ГС «Органічна Україна»Лілія Корсак
Координатор Стратегічного комітету з відродження родючості ґрунту ГС «Органічна Україна»Досягненням для нашого Національного павільйону є представлення ринку вже готових органічних харчових продуктів. Ми розвиваємо потужності органічної переробки та торгівлі, пропонуємо для клієнта зі всього світу смакувати українське органічне вже сьогодні.
EatOrganic.in.ua - каталог готових українських харчових продуктів. Це ринковий майданчик,
який дає можливість виробникам органічної продукції представити свої товари клієнтам:
Головний акцент – органічний продукт. На столі у кожної сім’ї. В найбільших мережах світу.
Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (Програма USAID КЕУ) підтримує стартапи й малі та середні підприємства (МСП) з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.
Партнерами у підготовці Українського національного павільйону є швейцарсько-українська програма «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» та «Офіс з просування експорту України».